Selecteer een pagina

Klachtenprocedure

 

Wijs Veld BV doet er alles aan om binnen haar doelstellingen kwalitatief goede opleidingen te verzorgen.

Mocht desondanks een betrokkene een klacht hebben dan kan die klacht schriftelijk worden ingediend bij Kim Lakke, kim@hartverstand.nl Malburgsesluis 27 6833KA Arnhem. Zij zal binnen 10 werkdagen de ontvangst van klacht bevestigen. Alle partijen worden gehoord en er wordt geheimhouding ten aanzien van niet betrokkenen in acht genomen. Het geheel van melden, reageren, horen en wederhoren, besluitvorming en terugkoppeling van de oplossing aan alle partijen, zal binnen 4 weken afgehandeld zijn. Het advies van Kim Lakke is leidend, zowel voor degene met de klacht als voor Wijs Veld BV.

 

Onafhankelijke klachtencommissie

Leidt het advies van Kim Lakke niet tot een bevredigend resultaat, dan bestaat er de mogelijkheid een klacht in te dienen bij een onafhankelijke partij. Daarvoor zijn we aangesloten bij Solopartners, met het lidnummers 160018 en 133820. Zij werken samen met Gidz, geschillen in de zorg. Naast gespecialiseerd te zijn in de zorg, ook voor kleine ondernemers in het begeleidingswerk.
Met een aanhoudende klacht ga je naar de website van ‘geschillenindezorg’ Zij zijn voor jou de onafhankelijke geschillencommissie die jouw klacht in behandeling neemt.  Je kunt daarvoor mailen naar klachten@cbkz.nl.
Als er geen nader onderzoek nodig is, streven wij en de onafhankelijke klachtencommissie, ernaar dat binnen een maand de gehele procedure is afgerond. Hierin is de commissie ook afhankelijk van de snelheid waarmee de klager reageert.
Mocht een langdurig onderzoek nodig zijn, dan worden beide partijen (degene met de klacht en Wijs Veld) daarvan binnen 10 werkdagen op de hoogte gebracht met de inschatting hoelang het in totaal gaat duren.
De uitspraak van de onafhankelijke klachtencommissie is bindend voor Wijs Veld. Afhankelijk van de aard van de uitspraak zal de Wijs Veld zo spoedig als mogelijk de uitspraak verwerken. Indien er geld overgemaakt dient te worden zal de Wijs Veld dit altijd binnen 10 werkdagen overmaken.
De klacht en de wijze waarop deze is afgehandeld zal één jaar bewaard worden.